نحوه حمل انواع وسایل در اسباب کشی

۱.نحوه حرکت مبلمان:

نیمکت های ایستاده را به صورت ایستاده انجام دهید. اگر مجبور باشید روی یک کاناپه در راهرو و از طریق درب مانور دهید ، ممکن است حمل آن به صورت افقی و چرخاندن به داخل اتاق تقریباً غیرممکن باشد. قبل از ورود به راهرو ، نیمکت را در انتهای آن قرار دهید و آن را به سمت در ورودی بکشید. تقریباً همیشه می توانید آن را از طریق در وصل کنید. اگر کمی بلندتر از باز شدن درب است ، قسمت بالایی را از درب شروع کرده و چندین اینچ فاصله داشته باشید

۲. از مبلمان و وسایل بزرگ با پتو و پلاستیک محافظت کنید

جابجایی پتو برای محافظت از وسایلی که در حال جابجایی و همچنین خانه خود هستید بسیار ارزشمند است. مطمئناً اجاره آنها ارزان است ، اما می توانید چند مورد را فقط با چند دلار بیشتر در مراکز خانگی یا خریداری کرده و همیشه آنها را در دست داشته باشید. (از آنها برای انواع دیگر موارد نیز استفاده خواهید کرد.) برای جلوگیری از آسیب رساندن به قسمت های نهایی و شکننده کمد ها ، میزها و سایر مبلمان ، وسایل را کاملاً با پتوهای متحرک بپیچید و پتو را با فیلم کشسان محکم کنید.

اسباب کشی منزل اصفهان

 

نکته برای جابجایی ایمن وسایل

۱.در حین جابجایی وسایل خود را از آسیب محافظت کنید و از مواد بسته بندی با کیفیت بالا استفاده کنید. هنگام بسته بندی کامیون متحرک اطمینان حاصل کنید که سایر اقلام بسته بندی شده را در نظر بگیرید. مبلمان بزرگ و حجیم هستند و می توانند به وسایل دیگر کامیون در حین حمل و نقل آسیب برسانند ، بنابراین مطمئن شوید که همه چیز به درستی محکم شده است.

۲.جابجایی اثاثیه یک  کار پر ریسک و وقت گیر است بنابراین در صورت شک ، با کمک تماس بگیرید. حذف کنندگان گریس نحوه بلند کردن و جابجایی مبلمان بدون ایجاد آسیب به قطعات یا آسیب رساندن به خود یا دیگران را می دانند. کارکنان آموزش دیده ما افرادی هستند که هنگام نقل مکان خانه به صورت محلی ، بین ایالتی یا بین المللی به آنها تکیه می کنند. ما فقط از بالاترین کیفیت مواد بسته بندی برای ایمن نگه داشتن مبلمان شما در کل مراحل جابجایی استفاده می کنیم. همین حالا قیمت آنلاین رایگان خود را دریافت کنید و بقیه را به ما بسپارید.

۳.جابجایی مبلمان حجیم مانند تخت خواب و سالن ها پس از جدا شدن راحت تر است. اگر مبلمان را می توان جدا کرد ، اغلب بهتر است این کار را انجام دهید. ممکن است کارهای اضافی برای شما ایجاد کند ، اما می توانید مبلمان کوچکتر و سبک تری را حمل کنید. جدا کردن مبلمان نه تنها حمل آن را راحت تر می کند ، بلکه محافظت از قطعات را در برابر آسیب ها نیز آسان می کند. قبل از قرار دادن هر اثاثیه در پشت وسیله نقلیه در حال حرکت ، آنها را بپیچید و محافظت کنید.

۴. وسایل مورد نیاز را برای بسته بندی اثاث منزل خود آماده کنید مثل کارتن های محکم ، طناب ، چسب نواری محکم ، پلاستیک های محافظ برای وسایل شکستنی و…

۵. از نایلون های حباب دار پلاستیکی برای جلوگیری از شکستگی استفاده شود